Tuesday, 13 December 2011

Dalam Perlembagaan PAS boleh Blow Job Ke?



Panas gila!!!!! Pelajar Madrasah Darul Ulum kena tangkap tenggah blowjob



PAS dengan sexs tak dapat di pisahkan


  Kolej Islam Madrasah Darul Ulum (MDU) Pokok Sena,yang di miliki sepenuhnya oleh PAS Kedah,,yang memeranjatkan Pisau Kedah,pada 10/12/2011 pukul 11,Tentera telah menahan 2 orang pelajar semester ke 2 Kolej tersebut sedang Blowjob di ladang getah berhampiran sempadan Malaysia-Thailand Kota Shah Putra.ketika kejadian Blowjob pasangan terbabit berada di dalam kereta..pasangan tersebut telah di serahkan kepada Pejabat Agama Padang Terap untuk tindakan..sungguh memalukan,,berjayakah PAS Kedah mendidik akhlak orang muda,tambahan pulak di pusat pendidikan PAS Kedah
   Sekiranya bersangkutan dengan kes keruntuhan Akhlak,pasti Cybertrooper PAS akan menunding jari pada BN,,nah sekarang apa yang berlaku apa yang PAS ajar?berjayakah PAS?.kalau bab nak hantam orang cukup hebat la Cybertrooper PAS ni,,ayat punya la putaq belit nak lindungkan kesalahan.

Kredit to: Aktivis Umno Pekan Naka di atas info anda

Hebat betul la ajaran PAS ni,,lulusan pendidikan PAS,,

PAS Kedah akan sedia menggadaikan kerusi PAS di Kedah untuk DAPig



Angin bertiup kencang tandanya musim angin timur.tapi khabar angin ni lebih kencang dengan pengesahan Timbalan Pesuruhjaya 1 PAS Kedah di atas,sumber boleh di percayai mengatakan Calon melayu DAP berjawatan besar dari Kuala Lumpur,sumber klik sini
Maka sekiranya bertanding di Kedah,maka calon melayu DAP tu ada harapan jadi Menteri Besar Kedah sekiranya PR menang....maka tergadai la Kedah pada DAP..Jika di kaji,,DAP ni cuma nak perkuatkan kerusi dalam PR,DAP ni tak mahu parti lain lebih berkuasa di dalam PR selain DAP,,nampak sanggatlah PAS Kedah dah jadi Tunggangan DAP..

Kroni Azizan Buat Hal Lagi.



SEPUPU AZIZAN BUAT HAL LAGI..


SUN NO SEE Md GELAP
Jiwa Azizan lebih dari orang UMNO.Tang ni saya sokong. Sepupu dia, penasihat utama iaitu DATO HAJI PUAT HAJI MOHD ALI yang juga Pegawai Kewangan Negeri diberi kuasa luluskan projek selenggara jalan negeri guna duit kerajaan pusat dan serah projek pada kontraktor yang dulunya 'mantan' Bendahari UMNO Jerlun. Walhal STDC ada, Bina Kuari ada, PKB ada kenapa tidak diberikan kepada SLC, bolehlah keuntungan disalur balik dalam akaun negeri.
Sebagai balasan kontraktor berkenaan membaik pulih rumah lama PUAD di Jalan Kuala Kedah, dengar kata kosnya berjuta.
Apabila landasan berkembar projeknya giat dijalankan, justeru flyover dibeberapa kawasan harus dibina misalnya melewati Masjid Jalan Sultanah. Ada satu lagi rumah DATO PUAD disitu, jadi kontraktor terpaksa menebang pokok mahagoni yang ada didepan rumahnya, namun pokok tersebut sebenarnya ditanam oleh MBAS dan terletak dalam kawasan rezab jalan. Tapi dengan kuasa dia selaku sepupu MB, kontraktor diarah bayar sejumlah RM150,00 pada dia.
Khabarnya projek SULIH yang dah jadi projek kalih DATO PUAD lah bermati-matian pertahankan dan brief AZIZAN bahawa viable projek tu, walhal DATO PUAD dah kena kencing dengan MERAPOH.
Demikian juga projek K-KELI, dan investment tebang balak di PAPUA NEW GUINEA. Dua-dua projek ni rugi.. rugi.. duit rakyat hilang, projek K-GELI (RM400 ribu). Tebang balak di PAPUAN NEW GUINEA hilang RM8 juta, Akashah mana pi dah? HILANG dengan duit rakyat RM8 juta.
USTAZ.. USTAZ, saya puji ustaz cukup baik, tetapi penasihat Ustaz semuanya punahsihat dan jadi pelingkup kerajaan PAS.. Saya kesian kat USTAZ, dah la mata kian blur, tak nampak orang dah.. hanya cam suara saja, makin penat, jantung tak berapa kuat lagi, kalau sepupu USTAZ dok buat kelaku dan kerja begini, habislah USTAZ.. Ustaz bukan sahaja jadi bahan maki dan dimarahi penyokong PAS, malah rakyat satu Kedah. Walau macamana pun USTAZ saya akan tetap sokong dan undi USTAZ dalam pilihanraya umum nanti, itu sudah pasti.
Saya akan balik ke Sungai Limau kampung saya untuk undi ustaz.Tapi saya undi ustaz saja, calon PAS yang lain kita pakat tolak ustaz, sebab macam ustaz kata depa semua BODOH, BANGANG dan tak pandai buat kerja. Macam ustaz selalu merungut, lepas PRU nanti serah balik kerajaan kat BN, senang sikit, ustaz tak payah pening kepala melayan perangai bahlol lembu-lembu pakai lebai ni ustaz. Ustaz jangan bimbang, kebajikan sepupu USTAZ, DATO PUAD tetap terjamin.. Dia boleh terus jadi PEGAWAI KEWANGAN NEGERI sampai mati, dengan syarat kerja secara FREE.. Sebabnya duit negeri dah banyak dia ambik ustaz, dia tipu ustaz keliling, TAK BOLEH PAKAI PUNYA SEPUPU!!!!!
DATO PUAD TAK PA, dia dan bini dia DATIN CHE BARNI (macam BARNEY pula bunyinya) siapapun kerajaan yang naik mereka berdua tetap kekal sebagai PEGAWAI TINGGI KCS.. Apa la nak jadi Kedah
LA NI..Ish..ish..ish
Nota: Kedah Times terima luahan ini dari seorang pengirim Anon. Atas kesungguhan beliau maka Kedah Times siarkan juga keluhan ini. Tiada kaitan dengan Kedah Times.

Kami Hutang, Orang Lain Bayarlah.....

Pendedahan oleh Mc Theory bahawa KUIN masih lagi tertunggak hutangnya yang mencecah jutaan ringgit tidaklah menggemparkan.  Ini kerana jumalh hutang asas kepada Bank-bank terbabit ialah 350juta.  Lagi pula Ostat Azizan sudahpun mempertahankan tindakan kerajaan secara lebih awal dengan menyatakan "Siapoa yang menjadi kerajaan SELEPAS ini, merekalah yang kena membayar hutangnya".


 GEMPAR!! KOLEJ UNIVERSITI DAN INSANIAH MASIH HUTANG BANK BERJUTA-JUTA??



Kolej Universiti Insaniah salah satu projek kebanggaan Pas Kedah. Walaupun asalnya projek ni dimulakan oleh kerajaan BN Kedah yang dahulu. Namun kerja menaik tarafkan kolej ini adalah kerja kerajaan Kedah yang ditadbir oleh Pas.

Bab ni Mc ucap tahniah, sebab dari satu kolej biasa, Pas dah buat jadi Kolej Universiti Antarabangsa. Semua bangsa ada disitu semua kaum pun boleh belajar. Hinggakan Somalia pun ada kat sana.


Bukan itu yang jadi persoalan Mc. Mc nak tanya, ada sumber memberitahu bahawa KUIN masih lagi berhutang berjuta-juta dengan bank akibat projek naik taraf, dan pembayaran baliknya masih lagi ditangguh oleh kerajaan negeri?

Orang yang memberitahu Mc mengenai hal ini bukan calang-calang orangnya. Andaikata Mc taip namanya disini, ramai orang kenal.

Andaikata pembaca ada maklumat yang detail mengenai perkara ini boleh emailkan kepada Mc (McTheory@yahoo.com)

McTheory:
Antara satu hutang Pas yang bakal diwarisi UMNO..

Contohilah Ahli Parlimen pkr Ini. TERHEBAT!



 CONTOH AHLI PARLIMEN PKR YANG HAPRAK.

ahli parlimen pkr. di atas adalah foto pelajar yang mendapat bantuan pelajaran MARA di UIA, bernama yusmadi yusof. dia adalah ahli parlimen balik pulau.

sebut dan kupas cerita mengenai pkr, ianya takde lain selain DIA AJE YANG BETUL.

semua orang salah.
sistem pendidikan salah.
demokrasi malaysia salah.
agama islam sebagai agama rasmi salah.
desentralisasi dan pembahagian kek ekonomi salah.

salah itu salah ini salah sinun salah sinin.

kerana percaya kepada cakap pkr, rakyat telah cuba-cuba nak bagi peluang kepada pkr memerintah.

parlimen dah diberi.
dun dah diberi.
negeri pun dah diberi.

tiap malam mereka berceramah mengenai kelemahan sistem BN.

tiap malam mereka berceramah mengenai iltizam mereka mahu memperbaiki semula perjalanan sistem politik  dan pentadbiran negara.

ketuanan rakyat.
hak rakyat.
kuasa rakyat.

semuanya cerita bab rakyat.

penceritaan dan hikayat masturbasi ini diteruskan lagi dengan kertas cadangan pakatan kepada rakyat.

kesepakatan pakatan pembangkang lalu menubuhkan ide buku jingga, sebut jinggay.

jinggay ini pula telah diterjemahkan dalam banyak agenda perjuangan mereka terutama sekali sewaktu pembentangan bajet.

rakyat tercengang. cakap mereka adakah serupa seperti yang dibikin ?

tak..jawapannya tak. aku cakap tak pasal bagaimanalah implementasian menegakkan hak rakyat itu boleh tertunai sekiranya mereka yang dipilih dalam parlimen dan dun kerap keluar dewan, kerap demo luar dewan,demo depan bangunan parlimen dll.

satu hal dah mula kenampakan. mereka cakap dan tak serupa bikin.

contoh terbaik adalah seperti foto di atas.

foto ahli parlimen balik pulau bernama yusmadi yusof.

bekas pelajar universiti malaya ini merupakan contoh terbaik pelajar yang dihasilkan oleh kerajaan.

mendapat pendidikan dalam general law UIA.

hari ini dia menjadi penentang kerajaan.
bukan kemain dia menentang kerajaan.

siang malam menghentam kerajaan. dia memperjuangkan buku jinggay, iaitu buku yang mengkitabkan desentralisasi pembahagian ekonomi, kebajikan ekonomi, urustadbir ekonomi yang mapan.

urustadbir ekonomi yang mapan dalam maksud pengurangan hutang dan defisit.

selama ini yusmadi menghentam kerajaan kerana kerajaan terlalu banyak berhutang.

rakyat terpaku dengan silap mata dan gimik ekonomi yusmadi.

errrr...memperjuangkan urustadbir dan pengurangan hutang ??
serius ?
serius ?
betul ke ni yusmadi ?

kau bercakap mengenai kelemahan kerajaan dalam mengawal hutang.

SOALAN RAKYAT KEPADA AHLI PARLIMEN BALIK PULAU ?

benarkah dakwaan ,sewaktu kamu belajar di universiti malaya,pembiayaan pendidikan kamu ditanggung sepenuhnya oleh MARA aka majlis amanah rakyat ?

SOALAN KEDUA ?

benarkah kamu hingga ke hari ini masih gagal membayar hutang/pinjaman dari MARA ?

kalau kamu sebagai individu sendiri GAGAL dalam mengawal tadbir perjalanan hutang peribadi, bagaimana pula keupayaan kamu nak mengawal selia pentadbiran ekonomi negara ?

JAWAP YUSMADI, BENARKAH KAMU BELUM LAGI MEMBAYAR HUTANG MARA ?

Miss Line Alingmnet dan 50 BAS




 50 BAS PENEROKA SERTAI MAZLAN ALIMAN BERDEMO

Petualang FELDA
Pengerusi Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (ANAK), Mazlan Aliman mengetuai sekumpulan peneroka FELDA berdemo kerana membantah penyingkiran Pengarah Besar Felda, Datuk Zulkifli Wahab. Mereka berhimpun di hadapan Ibu Pejabat Felda di Jalan Semarak, Kuala Lumpur dan menyerahkan memorandum kepada Felda yang menuntut supaya Datuk Zulkifli dikekalkan sebagai Pengarah Besar Felda.

50 orang aje yang hadir. Yang lain tak sokong.
Nampak sangat Mazlan dan 50 bingai anti saham (bas) yang menyertainya berdemo itu tak faham bahawa Datuk Zulkifli masih lagi berjawatan sebagai Pengarah Besar Felda dan Felda tidak pernah melucut atau memecatnya dari jawatan tersebut.

Nampaknya usaha besar Mazlan Aliman berjaya juga membawa 50 orang peneroka yang bingai, bangang dan tak tahu  bersyukur untuk turut sama membuat dan menjayakan kerja gilanya. 

Namun dalam masa yang sama Mazlan kena tanya diri sendiri sekali lagi apakah yang diperjuangkannya sekiranya hanya dapat membawa 50 orang peneroka dari jumlah keseluruhan 112,635 orang di seluruh negara. Dan juga kepada 50 orang yang mengikuti Mazlan tersebut kena le tanya Mazlan pula, berapa bayaran yang Mazlan dapat untuk demo ini?


**50 Bingai Anti Saham atau 50 Bahgal Ahli Sengal?  Benarkah mereka ini peneroka?Siapa yang mengesahkan keahlian mereka sebagai peneroka?Atau mereka ini hanya sipengambil upah untuk berdemo dengan sedikit upah seperti sebungkus nasi campur bersama air sirap limau.

Kalau Boleh Kat Depa(PKR), Macam Bagi Kat Yahudilah Malaysia ni.

Kalau dilihat gaya, kalau dilihat geraknya, kalau penampilannya, pakaiannya, aksesori yang melilit tubuhnya kita tidak perlu hairan dari mana beliau mendapatkan wang haramnya. Saban waktu terbang kesana kemari sambil mencari jantan, sambil ligat memburukkan negara sendiri sehinggakan anak lelakinya juga begitu terganggu dengan cara politik kotor yang beliau lakukan dan seperti dipukau diturut oleh isteri dan anak perempuannya. Kesian suami kepada anak perempuannya yang juga kroni dlm politik sebakul mereka.

Akhirnya segala yang kerap diperkatakan dikalangan rakyat biasa seluruh negara hari ini diperkukuhkanlagi oleh kenyataan Negarawan Ulung Negara, Tun Dr Mahathir Mohammad.


 Tun M : Ada NGO Tajaan AS Bantu Usaha Guling Kerajaan BN????...


Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad mendedahkan beberapa pemimpin dalam parti pembangkang dan Majlis Peguam bersekongkol dengan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) tajaan Amerika Syarikat (AS) yang dikuasai rejim Yahudi untuk mengguling dan menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN).

Sambil menyifatkan AS dikuasai sepenuhnya golongan Yahudi menerusi media, Hollywood dan sumber kewangan, beliau berkata, menjadi hasrat kuasa besar itu untuk mengadakan perubahan rejim bagi semua kerajaan yang tidak memihak kepada mereka.

“Bila lihat ada negara yang tidak bersetuju dan menentang, termasuk Malaysia, mereka hendak membuat perubahan rejim di negara ini. Mereka tubuh satu badan dan dibekalkan dengan wang untuk disogokkan kepada pihak tertentu untuk menjatuhkan kerajaan sedia ada."

“Saya nak bagi nama, saya tidak tahu tetapi ada anggota pembangkang dan dalam Majlis Peguam yang terbabit,” katanya pada sidang media selepas majlis Bicara Negarawan di sini semalam.


Beliau diminta mengulas laporan AFP semalam bahawa ada bukti NGO tajaan AS cuba mengkucar-kacirkan Kerajaan Malaysia dan mengembalikan kuasa kepada bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Dr Mahathir yakin dengan bukti yang kukuh, kerajaan akan mengambil tindakan sewajarnya bagi membendung gerakan itu.

“Tanpa bukti kukuh, kita tidak boleh bertindak sebarangan dan tidak boleh guna kuasa untuk menangkap orang, kena ada bukti yang jelas dan saya yakin kerajaan akan mengambil tindakan,” katanya.

“Sebab itu ada usaha untuk tukar rejim yang tidak secocok, mereka menggunakan badan dan orang tertentu untuk menjayakan hasrat itu."

“Kalau IKD bergerak untuk meneliti dasar tidak mengapa, tetapi kalau nak kaji segala dasar macam Dasar Ekonomi Baru, nampak jelas tujuan mereka. Sebab itu kita harus berhati-hati dan tidak terpengaruh dengan pihak seperti ini,” katanya.

Mengenai pemimpin politik yang menjadi ejen kuasa asing, Dr Mahathir mengakui gerakan Yahudi mempengaruhi seorang daripada pemimpin negara dan mendakwa Anwar berkawan rapat dengan Paul Wolfowitz, seorang daripada pemikir barat prozionisme neokonservatif di AS yang mahu menguasai dunia.

Katanya, menerusi kertas kerja ‘The Century of America’, gerakan itu cuba mempengaruhi golongan tertentu untuk membantu membentuk kerajaan yang tunduk kepada kuasa besar itu.

“Perubahan rejim bermakna mereka sanggup berperang untuk menjatuhkan kerajaan yang tidak bersetuju dengan mereka menerusi penubuhan kerajaan yang menyokong. Anwar selalu jumpa mereka dan beritahu kalau jadi Perdana Menteri, dia akan mansuhkan itu, mansuhkan ini... nak bagi kebebasan pada rakyat."

“Dia dapat sokongan tidak tahulah sama ada duit ke apa. Dia dan beberapa orang termasuk peguam mendapat bantuan dari satu badan yang ditubuh khusus oleh kerajaan AS untuk membantu mereka menjatuhkan kerajaan yang mereka tidak suka,” katanya.

PELANTAQHUJAH DITANGGA 137...


 TOP BLOGGER PRO BN

Top blogger pro BN yang disusun mengikut ranking Alexa (Malaysia). Nampaknya blogger BN semakin 'mengganas' dalam carta.


 TOP BLOG RANK
 PRO BARISAN NASIONALALEXA
1papagomo.com287
2novandri.blogspot.com502
3gerakan-anti-pkr.blogspot.com526
4parpukari.blogspot.com564
5empayar-pemuda.blogspot.com639
6mymassa.blogspot.com667
7tunfaisal.blogspot.com669
8aku-tak-peduli.blogspot.com742
9theflyingkick.blogspot.com751
10medan-info-kita.blogspot.com759
11yuseriyusoff.blogspot.com765
121peluru.blogspot.com778
13brojinggo.blogspot.com801
14azmykelanajaya.blogspot.com842
15semuthitam80.blogspot.com847
16keris7lok.blogspot.com849
17panggungopera.blogspot.com875
18kulaanniring.blogspot.com958
19gelombang-rakyat.blogspot.com961
20matkilaupenang.blogspot.com968
21mediapermatangpauh.blogspot.com977
22pisau.net995
23kedahkekl.blogspot.com1005
24sejarahmelayu.blogspot.com1011
25theunspinners.blogspot.com1235
26badutrakyat.blogspot.com1241
27pengundisetiasungairapat.blogspot.com1324
28penembak-tepat.blogspot.com1346
29dukeofumno.blogspot.com1377
30anwaraidc.com1414
31celahgelegar.blogspot.com1552
32darulehsantoday.blogspot.com1596
33helangbuana.blogspot.com1614
34semaremas.blogspot.com1671
35jendelamy.blogspot.com1697
36klboyzwangsa.blogspot.com1938
37dtenggara.blogspot.com2048
38khairulryezal.blogspot.com2228
39rockybru.com.my2398
40azlantaib.blogspot.com2472
41dinturtle.blogspot.com2512
42ruangbicarafaisal.blogspot.com2702
43mediawangsamaju.blogspot.com2873
44azlishukri.blogspot.com3009
45taipingmali.blogspot.com3232
46hhalem.blogspot.com3289
47lydiausm72.blogspot.com3341
48syedsoutsidethebox.blogspot.com3422
49riziqin.blogspot.com3759
50gerakantimur.blogspot.com3855
51alamijiwaparadox.blogspot.com3995
52militaryofmalaysia.net4004
53sanggahtokjanggut.blogspot.com4064
54gunungmatcincang.blogspot.com4488
55kamabakar.blogspot.com4611
56malaydelima.blogspot.com4746
57selangordaily.com4861
58bigdogdotcom.wordpress.com4970
59mimview.blogspot.com5061
60musramrakunman.blogspot.com5244
61jkkk-kotasarangsemut.blogspot.com5271
62justread-whatever.blogspot.com5282
63tersenarai.blogspot.com5548
64paneh.blogspot.com5584
65kerispusakabangsa.blogspot.com5770
66headbomb.blogspot.com5973
67sahabat-gunung.com6359
68flowersofnation.my6508
69tauke-ikan.blogspot.com6805
70politikputramerdeka.blogspot.com6895
71rajahmas.blogspot.com7042
72anginperubahan.blogspot.com7411
73suaralensa.blogspot.com7778
74ibm-akusayangumno.blogspot.com8054
75satdthinks.blogspot.com8122
76siemens-melayumaju.blogspot.com8256
77anotherbrickinwall.blogspot.com8498
78helenang.wordpress.com8635
79padijantan.blogspot.com8961
80kerisputera.blogspot.com9191
81komandoperangsiber.blogspot.com9219
82reformasin.blogspot.com9312
83braveheart-blogger.blogspot.com9748
84mahaguru58.blogspot.com9841
85bumiyang.blogspot.com9941
86hilbertmontell-anakmerdeka.blogspot.com9998
87apanama2020.blogspot.com10498
88minda-hijrah.blogspot.com10525
89malaysiaheaven.blogspot.com10839
90mistisfiles.blogspot.com11016
91penaminang.blogspot.com11459
92exception2008.blogspot.com11612
93mesintaipburuk.blogspot.com12012
94blogtamingsari.blogspot.com12325
95stopthelies.my12520
96dhanyaraam.blogspot13531
97jeffrydamien09.blogspot.com13654
98syburi-times.blogspot.com14071
99ulatdankulat.blogspot.com14140
100mukapetang.blogspot.com14309
101papahebat69.blogspot.com14402
102the-antics-of-husin-lempoyang.blogspot.com14775
103audie61.wordpress.com14863
104panglima-harimau.blogspot.com14976
105aspirasi-bangsa.blogspot.com15202
106jawaber6.blogspot.com15385
107usezworkshop.blogspot.com15618
108wzwh.blogspot.com15638
109antijumud.blogspot.com15737
110unitmediasiber.blogspot.com15952
111peraknews.com16082
112bn4wangsamaju.blogspot.com16848
113barkingmagpie.blogspot.com17279
114ikrarpemuda.blogspot.com18309
115hambali1.blogspot.com18850
116pilihan-anda.blogspot.com18983
117rmf7.wordpress.com19575
118belantan.blogspot.com21498
119armandpju.blogspot.com21500
120cetusankenyalang.blogspot.com21515
121blogpendekarsiber.blogspot.com21643
122arifomar.blogspot.com23204
123mummyrokiah.blogspot.com23309
124teganuku.blogspot.com23742
125jebatberkokok.blogspot.com23948
126jebatmustdie.wordpress.com24342
127bidaman.blogspot.com24905
128sarfarizmalsaad.blogspot.com25096
129antibohmau.blogspot.com25361
130politikharian.com25823
131umnobahagiancheras.blogspot.com25918
132ohpolitik.blogspot.com26099
133kennvoices.blogspot.com27879
134umno-kselangor.blogspot.com28741
135masterdedah.com29238
136nasionalis1982.blogspot.com29950
137pelantaqhujah.blogspot.com30516
138mulutmelayu-realiti.blogspot.com32669
139srikandi7.blogspot.com33071
140sekupangduas.blogspot.com33091
141idealismalaysia.blogspot.com33123
142oreoyabun.blogspot.com33444
143kuchingitam.blogspot.com33800
144kadirjasin.blogspot.com34901
145gerakanantidap.blogspot.com35204
146satulimatiga.blogspot.com35890
147mohdsaifulbukhari.blogspot.com37666
148sa-melayu.blogspot.com37774
149alehkayong.blogspot.com38954
150sribuana.blogspot.com39257
151melayupasirgudang.blogspot.com39684
152waadat.blogspot.com39759
153pilihanrayakini.com41616
154duniatiger.blogspot.com41917
155lifeisnotafairytaledude.blogspot.com42862
156ustazmoden.wordpress.com43418
157aloqstaqblog.blogspot.com43799
158betoika.blogspot.com46682
159beritamalaysiakini.wordpress.com47219
 kickdefella.wordpress.com 
 spu-bloggers.blogspot.com 
 eekaa.wordpress.com 
 umbhululangat.blogspot.com 
 pantausblog.blogspot.com 
 ujangranggi.blogspot.com 
 apakecoh2.blogspot.com 
 ucsungaiairtawar.blogspot.com 
 idin77.blogspot.com 
 kluangmanexpress.blogspot.com 
 perakbangkit.blogspot.com 
 penangwasabi.blogspot.com 
 anwarpembohong.blogspot.com 
 khusairitgmalim.blogspot.com 
 agbr47.blogspot.com 
 yeopparit.blogspot.com 
 alahaisiluncai.blogspot.com 
 1-malaysia.blogspot.com 
 zmsegamat.blogspot.com 
 mthago.wordpress.com 
 jentayuabaka.blogspot.com 
 tendangterajang.blogspot.com 
 garamanis.blogspot.com 
 merboktimes.blogspot.com 
 aboudiabydoo.blogspot.com 
 melanausarawak.blogspot.com 
 xnuripilot.blogspot.com 
 suara1umno.blogspot.com 
 tunkuaisha.blogspot.com 
 noorhasilahismail.blogspot.com 
 ladakokou.blogspot.com 
 alyahya.blogspot.com 
 neutraldaily.blogspot.com 
 irs-hursaini.blogspot.com 
 ipohmalay.blogspot.com 
 pakmie.blogspot.com 
 hantulautan.blogspot.com 
 mudatengah.blogspot.com 
 salamsemua2010.blogspot.com 
 puterinafisah.blogspot.com 
 warisanfelda.blogspot.com 
 abangtuah.blogspot.com 
 senjaliza.blogspot.com 
 rakyattranung.blogspot.com 
 blogenstarz.blogspot.com 
 screwkuat69.blogspot.com 
 prebetsapus.blogspot.com 
 anakjatikl.blogspot.com 
 kuda-kepang.blogspot.com 
 amirhamzah64-segalanyamungkin.blogspot.com 
 cikguleepk.blogspot.com 
 kamalfarsya.blogspot.com 
 penditakainsingkat.blogspot.com 
 kamisedia.blogspot.com 
 nobisha.blogspot.com 
 mamuwed.blogspot.com 
 melanaublogger.blogspot.com 
 wengerkhairy.blogspot.com 
 anaksufi.blogspot.com 
 one-kotabelud.blogspot.com 
 anakomak76.blogspot.com 
 x-pkr.blogspot.com 
 pahang-ku.blogspot.com 
 waklongman.blogspot.com 
 kzso.blogspot.com 
 kedahku.blogspot.com 
 tansrimat.blogspot.com 
 jinbukitputus.blogspot.com 
 sarawakdotkom.blogspot.com 
 daulah-alwatan.blogspot.com 
 anakcucujawa.blogspot.com 
 dan-teslamarin.blogspot.com 
 warisantamar.blogspot.com 
 lenggongvalley.blogspot.com 
 sebanaku-sarawak.blogspot.com 
 anakbukitgantang.blogspot.com 
 ariffandaspan.blogspot.com 
 changewemustsarawak.blogspot.com 
 bilarentapbangkit.blogspot.com 
 laksabentan.blogspot.com 
 malaysian-2day.blogspot.com 
 ptd-kokak.blogspot.com 
 pemudakapar.blogspot.com 
 chepearl.blogspot.com 
 malayaraya.wordpress.com 
 lintau-perak.blogspot.com 
 parangpedang.blogspot.com 
 pemudatelokdatok.blogspot.com 
 pokokakar.blogspot.com 
 melayuangkat.blogspot.com 
 wadahkelanajaya.blogspot.com 
 umnopuncakalam.blogspot.com 
 azlandandunia.blogspot.com 
 awekzbukitgantang.blogspot.com 
 tempeyekmelaka.blogspot.com 
 ntfitnah.blogspot.com 
 dunsemarang.blogspot.com 
 syukri2103.blogspot.com 
 amarmilan.blogspot.com 
 anakmelayu30.blogspot.com 
 dewakampung.blogspot.com 
 hemisfera.wordpress.com 
 amieiedaluv.blogspot.com 
 bahteramerdeka53.blogspot.com 
 ustazsaid.blogspot.com 
 penantibangkit.blogspot.com 
 jasasikin.blogspot.com 
 transformasibukanrevolusi.blogspot.com 
 seratah.blogspot.com 
 hujanemasfelda.blogspot.com 
 up4u2c.blogspot.com 
 malaysian-2day.blogspot.com 
 fikirankami.blogspot.com 
 umnoputramahkota.blogspot.com 
 mataharisayang.blogspot.com 
 diam-diamubi.blogspot.com 
 tokwan.wordpress.com 
 azienmat.blogspot.com 
 joezuax.blogspot.com 
 cucunenekkebayan.blogspot.com 
 asrulmuniff.wordpress.com 
 kerispusakamelayu.wordpress.com 
 umnolawanpas.wordpress.com 
 pemudaumnotapah.blogspot.com 
 bocahkampong.blogspot.com 
 bagaidikata.blogspot.com 
 sungguhka.blogspot.com 
 pedang-bertuah.blogspot.com 
 pakcik-orangkampung.blogspot.com 
 ramlyotai.blogspot.com 
 telagi.blogspot.com 
 brobecx.blogspot.com 
 suaratimur.blogspot.com 
 yeopperak.blogspot.com 
 manifestogwl.blogspot.com 
 pewaris-negara.blogspot.com 
 tokgajah46.blogspot.com 
 khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com 
 pewarismelayu.blogspot.com 
 orangpanggau.blogspot.com 
 ketanggalangit.blogspot.com 
 kembarapolitik.blogspot.com 
 kersanimerah.blogspot.com 
 politikislamsebenar.blogspot.com 
 dihadapanada2jalan.blogspot.com 
 suaraperpaduanmelayu.blogspot.com 
 pemikirgenerasix.blogspot.com 
 1cetusanminda.blogspot.com 
 revolusipedangsrikandi.blogspot.com 
 bahazain.blogspot.com 
 semut-mata.blogspot.com 
 mohfas7.blogspot.com 
 davillageboy.blogspot.com 
 jjohaizal.blogspot.com 
 melayurayadaily.blogspot.com 
 cranell.blogspot.com 
 topanalam.blogspot.com 
 ddinbunga.blogspot.com 
 anginpaktam.blogspot.com 
 taipingcentral.blogspot.com 
 kamuntingcentral.blogspot.com 
 budakbenteng.blogspot.com 
 jejakpujangga.blogspot.com 
 lawyer-kampung.blogspot.com 
 warisan2057.blogspot.com 
 umnogombakselatan.blogspot.com 
 suaramelayubaru.blogspot.com 
 pusakaayahnda.blogspot.com 
 senapang-patah.blogspot.com 
 melayurayadaily.blogspot.com 
 anginria.blogspot.com 
 aspirasimalaysia.blogspot.com 
 dankuala.blogspot.com 
 waujanak.blogspot.com 

jordan-mymalaysia.blogspot.com/

keykok.blogspot.com

bujangsenangbn.blogspot.com

akubekaspkr.blogspot.com

nasri1986.blogspot.com

Rahsia mereka cukup mudah. Sejak akhir-akhir ini mereka rajin mengemaskini blog mereka. Jika anda ingin ranking anda naik, rajin-rajinkan mengemaskini blog masing-masing.

**Terima kasih blog Nadi Rakyat.